karakter.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Lieve mensen, welkom op onze site!

Met onze zeilboot "Karakter" zullen we een jaar lang de kusten van Spanje en Portugal, de Canarische Eilanden, de Azoren en waarschijnlijk Ierland, Schotland en een gedeelte van Scandinavië verkennen.

Op deze site houden we jullie op de hoogte van al onze avonturen d.m.v. verhalen, foto's en video's. Op de kaart kunnen jullie ook zien welke route we reizen.

Veel plezier en leuk dat jullie met ons meereizen!

Liefs,

Michiel, Marije, Madelief en Jaap

Reacties

Reacties

Nina

Ik ga zeker meereizen!!!

esther

Super dan kunnen we meegenieten van al jullie belevenissen

Wim en Tiny

Beste Michiel,Marije,Madelief,en Jaap,
Heel erg veel plezier met jullie reis , en wij hopen dat jullie weer gezond en goed terug zullen keren v.d reis . Wij zullen jullie gaan volgen want mochten jullie hulp nodig hebben dan kan er met ons altijd kontakt opgenomen worden. Nogmaals veel plezier en behouden vaart.
Gr.Wim en Tiny

Fenna

Heel veel plezier Marije,Michiel,Madelief en Jaap

Simone

Lieve familie, heel veel plezier!!! Geniet de sterren uit de lucht!!!

Seb

Michiel marije madelief en jaapio fijne reis en ik zal zeker meereizen

Seb

Michiel marije madelief en jaapio fijne reis en ik zal zeker meereizen.

Fenna

Waar zijn jullie nu ?

Joëlle

Michiel,marije,jaap en madelief
Fijne vakantie en ik ga zeker mee reizen groetjes joëlle
???

Joëlle

Madelief ik ga je missen?

Seb

Jaap ik ga je missen??

Eva

Lieve Coole Frau,
Wat was het leuk om op de kade te staan en jullie uit te zwaaien. Eindelijk was deze dag aangebroken.
Maar ik ga je ook missen hoor, stuk minder gezellig in de 314...
Een behouden vaart, met mooie avonturen en geniet!
Dag lieve Coole Frau met je lieve gezin. Tot volgend jaar! X

bo

ik mis jullie nu al!:(

bo

ik kan niet wachten tot jullie weer terug komen,fijne reis!:)

bo

ik ga jullie heel erg missen, jullie zitten daar op de zee en tussen de vissen.
ik heb van jullie genoten, jullie zijn waardevoller dan 100 boten.
nog een hele fijne reis,hopelijk verandert het water niet in ijs.
groeten,bo :)

Esmee

Ook ik mis je nu al.Groetjes Esmee

nel schilder(oma van Bo)

Hallo lieve allemaal,
bij deze, een berichtje zoals beloofd van de oma van Bo!
Hoop,dat jullie net zulk mooi weer hebben als ons dan genieten jullie nog meer van de reis!
heel veel plezier gewenst en tot horens! :)

Marjolein

Leuk!!! Al wat meer wind in de zeilen?

lawinia

lieve marije . ik mis je heel erg. qferfyujhnkuyftdiriwoizmsjwkwojgtfghjkkh976-3@3#$*9(kan jij het lezen? hihihihihi!) liefs lavinia

Fam Haan de buurtjes van no 12

Wij wensen jullie een veilige en gezonde tijd toe met veel vaar plezier en we blijven jullie volgen.
Groetjes van de buurtjes ??

Noor

Ik mis jullie heel erg ?

Jula??⛵️

Ik ga zeker mee reizen???



Xxxjula

Suus

Dus al nieuwe vriendinnen gemaakt ik wens je een hele fijne reis

Hilly

Heel veel succes met jullie reis en geniet met volle teugen. Leuk om jullie te kunnen volgen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!