karakter.reismee.nl

Tot Porto Santo

Reacties

Reacties

Simone

Wow, wat een prachtige foto’s!!! Michiel is echt in z’n element!!!

linda wijnman

Ha Marije, Michiel, Madelief en Jaap.

Ja Marije, ik had al veel eerder willen schrijven en met de regen die nu tegen de ramen klettert lijkt het me een uitgelezen moment. Wat een fantastische reis is dit van jullie en wat leuk dat er zoveel foto's te zien zijn. Zie ik je toch, als is het niet in levende lijve.
Ik mis je wel hoor en zeker in de pauzes. Niemand om even mee te pingpongen! En hoe langer je weg bent hoe meer ik de gezelligheid en warmte van je mis. Maar alle foto's maken een hoop goed.
Dikke knuffel en ik ga vandaag jullie reisverslagen verder lezen. Heerlijk.

liefs van linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!