karakter.reismee.nl

Que Guay!

Hola

Toen we in La coruna waren had ik een vriendinnetje gemaakt ze heten Katie ze was heel aardig we gingen ook logeren. We hadden heel vroeg de wekker gezet want die vorige avond hadden we een lijstje gemaakt wat iedereen wilde ontbijten. De wekker stond op 07:50,we pakten de steps, en we gingen de stad in naar de bakker.

Katie had ook een zusje die heten Pien daar speelde jaap de hele tijd mee. Pien bleef bij jaap logeren, we vonden dat heeeeel schattig. Er was ook nog een grote zus, die heten Mare.

We hebben drie dagen in de haven gelegen van la coruna en kunnen spelen met Pien en Katie. Nu liggen we voor anker bij een leuk dorpje. Vanochtend heb ik mijn kies er uit getrokken, vanmiddag gaan we zwemmen op het strand en vanavond gaan we lekkere tappas eten.

Groetjes van Madelief

p.s. Gisteren kregen Jaap en ik de eerste spaanse les van mama.Dat was Que Guay! (Dat betekent vet cool!)

Adiós amigos

Marjolein

Leuk verhaal, Madelief!
Klinkt heel gezellig allemaal!

Liefs voor allemaal?

Nina

Hola Madelief, jeetje wat een leuk verhaal weer over jullie reis, nieuwe vriendjes en vriendinnetjes en die kies!! Aiaiai. Ik wil ook wel wat pan ;-) Kussie van ons

Simone

Leuk verhaal Madelief!! Jeetje, je kies eruit trekken; dat is ook wat!!! Gezellig dat jullie al aan het logeren zijn en wat goed dat je voor iedereen ontbijt hebt gemaakt. Dikke kus van ons!!!

Irene

Hola, Madelief
Gracias por su bonita historia. Leuk dat Jaap en jij vriendinnetjes/vriendjes maken en zelfs gaan logeren bij elkaar. En dan op de step ! naar de bakker.
Heel cool ( quay ?). en leuk dat je samen met mama hebt gezeild.
Dag, dag en veel groetjes voor iedereen en ik hoop dat de tapas lekker was. Succes met je Spaans.
Adios Xxx

Inge

Lieve Marijtje!

Wat kom ik nou tegen op facebook? Je bent gewoon weer zo'n onwijs gave reis aan het maken! Wat stoer zeg! Kan me nog goed herinneren dat ik jullie ooit op Curacao bezocht op jullie wereldreis. Echt superleuk om even hier rond te neuzen en foto's van je kids te zien. Wens jullie heel veel plezier op deze bijzondere reis! Veel lfs en behouden vaart! X Inge

Henk en Marlies.

Alweer zo'n leuk verhaal.
Madelief...estupendo....
Cada dia in poco mas espanol.
Lieve kusjes voor allemaal en we kijken weer uit naar het volgende verhaal.
Hasta la proxima. ??

MAd

Jeetje Madelief wat een gezellige boel. Wat zit je daar ook stoer in dat kleine zeilbootje.Guay hoor! ALs jullie verder zeilen wordt het kleine bootje dan aan Karakter vastgemaakt? Je moet niet meer kiezen eruit trekken want dan wordt het eten van al die tapas knap lastig.We kijken al weer uit naar het volgende verhaal. Rim en Kof logeren bij ons. Ook heel gezellig. Kusjes en knuffels van ons! XXXX

MAd

"Ons" zijn Rim, Kof, opa Piet en oma Trijntje.
Pasje wilde gisteravond toch liever bij Pèke en Simone slapen. Hasta pronto!

sy zouterik

Hoi Karaktertjes, hier een bericht van de Zouterik. Onze Linde vroeg zich vanochtend af waar jullie nu zijn? Wij reizen vandaag van Corme naar Camarinas. Jullie kunnen ons mailen op syzouterik@gmail.com of een berichtje op 0615861557. Groetjes van Tjaart, Mariska, Linde en Berber

Linde en Yara van De Saar

Hoi Madelief,
Wij zijn zijn Linde 7 en Yara 9 we hebben je bericht gelezen. Wij hebben Katie, Pien en Mare ook ontmoet in Engeland, vorig jaar.
Wij hebben ook gelogeerd toen.

Nu varen wij net als jullie een jaar.
Wij zijn nu al in Portugal. Wij beginnen vandaag weer met school helaas Jammer hè.

Wij willen jullie graag ook ontmoeten. Sturen jullie ook een berichtje op blijmetje@gmail.com
Groetjes Yara en Linde
Sydesaar.wordpress.com