karakter.reismee.nl

Een groetje van Madelief

Hallo allemaal,

Toen we weg gingen was het heeeeeeeeeeeeeel gezellig in de haven. Want heel veel vrienden kwamen ons toe zwaaien en toen we gingen vertrekken was er heel veel lawaai met toeters en kabaal!!! Dat vond ik super lief, gezellig en leuk.

Op de eerste dag zagen wij een baby dolfijntje zwemmen en papa en mama zeiden dat dat een teken is dat we een mooie reis krijgen.

In België, Oostende daar vond ik het heel leuk want we hadden een tijd terug twee steps gekocht en die gingen we daar voor het eerst uitproberen.

Nu, 28 juli, zijn we in Frankrijk (voor anker in Cherbourg ) en heb ik bijna de hele dag op een andere boot gespeeld met drie heele aardige jongens de oudste (9 jaar) heet Twan de middelste (8 jaar) heet Senne en de jongste (4 jaar) heet Quinn. Dat was heel leuk, want ik had een haarband van touwtjes gemaakt.

Groetjes en liefs vanMadelief

Simone

Lieve Madelief, wat klinkt dat ontzettend leuk!! Fenna zal jaloers zijn als ze hoort dat je echt baby dolfijntje hebt gezien!! Wij zijn met veel wind in een overvolle haven van Vlieland aangekomen. Onze vakantie kan beginnen!!!

Henk en Marlies.

Wat een leuk bericht weer en nu een verhaal van Madelief.
Heel erg leuk om te lezen. Hier genieten opa en oma erg van. Veel dikke kusjes van ons en schrijf maar gauw weer iets.??

Joëlle en seb

Jullie hebben het vast leuk aan boord ,en wat een verhalen cool zeg.
Nog veel plezier ?

Inge Marij

Lieve Madelief,

Wij vonden het ook heel leuk om met jou en Jaap te spelen. Jammer dat wij na ons jaar al naar huis gaan en jullie er nu aan beginnen. Anders hadden we samen richting Spanje kunnen gaan. Wij wensen jullie heel veel plezier op jullie mooie boot. Maak er een mooi jaar van! Liefs Twan, Senne en Quinn van de Quiset

MAd

Lieve zeilers, Madelief veel dank voor je leuke brief. Hebben de 3 jongens ook stoere zeeverhalen verteld? Ze hadden vast heel veel beleefd. Fijn dat jullie zo genieten, wij genieten dan mee. Veel kusjes en knuffels!!!! Van omaT en opa P

Vive en Sas

Hoi madelief, Marije, jaap, michiel.
Ik vind het heel leuk om te lezen wat jullie allemaal doen.
Wat leuk dat jullie ook dolfijnen zagen! We hopen nog heel veel leuke verhalen te lezen over jullie avonturen.

Ahoy schippers, groetjes Vive en Saskia

Jula??⛵️

Lieve madelief
die dagen waren wij in Normandië michien hebben we jullie nog zienlangs varen. ik mis je echt. Leuk dat je een baby dolfijntje tegen kwam ik ben jaloers?.nog veel plezier

Liefs Jula

Bo

Leuk!

Anne

Cool dat je baby dofijntjes heb gezien groetjes Anne

Edwin en Clasine en Britt en Amber

Wow wat een mooie verhalen en foto’s! Goed om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben.

Speciale groet van Britt en Amber aan Madelief en Jaap!

Marije Leuning

Wat een leuke berichtjes allemaal,.. Dank!! x

Onka??

Lekker!!! Taart als ontbijt!!!!? en was dat dolfijntje lief? ?

Djoeke

hallo liefste Madelief Jaap Michiel en Marije
ik hoop dat jullie het leuk vinden op de boot
en fijne verjaardag alvast Jaap en ik hoop dat Madelief ook een fijne verjaardag heeft gehad
hebben jullie al veel dieren gezien en genoeg gezwommen
hebben jullie ook spannende of zelfs enge momenten meegemaakt
ik hoop het snel veder te horen

heel heel heel heel heel heel heel heel veel liefs van Djoeke <3 <3